onsdag 23. mars 2011

Fjeldborglotteri!




Så var det dags! Jeg priser våren og fregner på nesa, og gir bort en pute til en av dere fiiiiine lesere. Vinneren kan enkelt og greit velge seg en pute fra Eplabutikken min. Jeg bruker jo å trekke en trøstepremie også, så det kan vel hende at det vanker en liten ekstragevinst.
Trekningen foretas den 1. april.

For å delta kan du enten:
  • Trekke 1 lodd ved å legge igjen en kommentar på dette innlegget.
  • Trekke 2 lodd ved å være følger eller legge deg til som følger av Fjeldborg (i tillegg til kommentar).
  • Trekke 3 lodd ved å kopiere blogglotteriknappen min (det gule eplet), og legge link på din egen blogg (i tillegg til kommentar og følger).
Fint om du skriver i kommentaren din hvor mange lodd du har trukket.
Alle kan delta, men husk å legge igjen en e-post adresse dersom du ikke har egen blogg, slik at jeg kan få fatt i deg om du vinner.

Lykke til!

 

English:
I´m celebrating spring with a give away! One of my readers can pick a cushion from my shop at Epla. To join the competition, you must get a ticket by:
  • 1 ticket - leave a comment
  • 2 tickets - become or already be a follower of Fjeldborg
  • 3 tickets - copy my give away button (the yellow apple), and put it as a link on your own blog 
Everyone can join, but if you don´t have a blog, please remember to put an e-mail adress in your comment, so that I can get in touch with you if you are the winner! Your deadline is April 1st.

Good luck!


295 kommentarer:

  1. Jeg vil VELDIG gjerne være med på lotteriet ditt :) Følger er jeg fra før, og jeg linker glatt. Er jo så glad i bloggen din!

    tre lodd på meg altså.

    Ha en herlig dag!
    klem

    SvarSlett
  2. Jeg vil så klart være med på lotteriet ditt!!!
    2 lodd til meg :)

    En finfin dag ønskes til deg!

    Klem Ida Susanne
    (sukkertøy for øyet)

    SvarSlett
  3. Ohh, jeg vil være med. trekker tre lodd ;)

    Klem Silje

    SvarSlett
  4. Så gøy!
    To lodd til meg:)
    Kjersti

    SvarSlett
  5. Jeg vil veldig gjerne være med! Er allerede følger og skal linke, så da blir det tre lodd på meg.

    SvarSlett
  6. Jippi! Fantastisk premie! Jeg har nemlig prøvd å lage en sånn rund pute etter inspirasjon fra deg, men det var ikke så lett. Jeg knota noe innmari...

    Kanskje vinner jeg en i steden? 3 lodd til meg, hvertfall!

    SvarSlett
  7. Da er jeg også med. det blir 3 lodd på meg-skal linke i tillegg til kommentar og at jeg er følger! Ha en fin dag i vårsola!
    Mvh Å

    SvarSlett
  8. Så moro!
    Jeg trekker 3 lodd :)
    Klem Dagny

    SvarSlett
  9. 2 lodd på meg!

    Ble så inspirert av de skjerfene dine at jeg har begynt å sy slike velurskjerf selv, så myke og gode. Har så klart linket til deg.

    SvarSlett
  10. Ej hvor vil jeg gerne vinde en af dine dejlige forårspuder!- 2 lodder til mig:-)

    SvarSlett
  11. Hi hi...så artig! Jeg har også blogglotteri idag. Kaller det ikke det da, men det er det samme...

    Hurra!! JA!! Jeg trekker 2 lodd!!
    Putene dine er superdupervakre og vil gjerne ha en av de her hjemme hos meg....

    Ha ei fin uke! :) Klæm

    SvarSlett
  12. Hei kjære deg! ♥
    Klart jeg vil bli med på lotteriet ditt, du lager så mye herlige puter!:)
    Blir med på 3 lodd, og er allerede følger!

    Bli gjerne med på min give away også!:)

    Klemmer fra Ida ♥
    (Interiør drops)

    SvarSlett
  13. Hei!
    Jeg blir gjerne med og trekker et lodd!Superfin blogg du har og jeg titter stadig innom for inspirasjon! Mvh Silje

    SvarSlett
  14. Hei:) åå, jeg skulle gjerne vunnet en av de kjempefine putene du lager. Du er så flink! 3 lodd på meg!
    Ha en fin dag:)

    mvh Lillian

    SvarSlett
  15. Herlig!
    3 lodd på meg:-)
    Karina

    SvarSlett
  16. Tre lodd på meg - så klart! Super premie!

    SvarSlett
  17. Her vil jeg veldig gjerne være med, vettu!
    Trekker 3 lodd, linker til lotteriet og er følger fra før..

    Ha en super onsdag!
    Klem fra
    Kjersti

    SvarSlett
  18. I'm in!! 2 lodd på meg da:-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  19. Blir jeg mere en gjerne med på. 2 lodd til meg...tvi tvi

    SvarSlett
  20. Vil veldig gjerne ha en Fjeldborg-pute i hjemmet mitt, så trekker tre lodd!

    Krysser fingrene :)

    Ha en fin dag!

    Klem

    SvarSlett
  21. Oh, I like to join your giveaway, it would be so great to win one of your lovely cushions :) Many spring greetings from Vienna!

    SvarSlett
  22. Så moro!! Jeg blir med på lotteriet med 2 lodd. Håper jeg vinner en av putene dine! :)

    SvarSlett
  23. Klart man må være med på sånt et flott lotteri! Trekker to lodd jeg :)

    SvarSlett
  24. Kjempefine puter - de hadde passa fint i sofaen vår! Ett lodd til meg :-)

    SvarSlett
  25. Jeg er med! :) :) jeg er følger, så 2 lodd på meg...

    Dorthea! :)

    SvarSlett
  26. For noen utrolig lekre puter! To lodd på meg =)

    SvarSlett
  27. Så festlig! Selvsagt vil jeg være med i trekningen, for du har jo så utrolig mye lekkert!

    Da jeg er følger fra før, trekker jeg med glede to lodd, og krysser fingrene for at det kommer en gul gledesspreder min vei! :)

    SvarSlett
  28. Kjempefine puter - 3 lodd på meg...

    SvarSlett
  29. hurra for fjeldborg lotteri!
    jeg tar tre lodd og krysser fingrene for en fin pute.
    klem marianne

    SvarSlett
  30. Jeg har kjempelyst til være med =)
    2 lodd på meg!!!

    SvarSlett
  31. Hey, i try my luck and take two chances.

    Have a lovely day
    Tanja

    SvarSlett
  32. Klart jeg vil være med. Den runde puten i lilla, gul og oransje hadde vært et perfekt tilskudd hos meg :)

    3 lodd til meg :)

    Kristine

    SvarSlett
  33. Hei! Jeg følger jevnlig med på bloggen din- den er så fin! Og så inspirerende!:) Jeg tar herved gjerne to lodd :) Håper jeg vinner en av de fine, fine putene dine!
    (kari.ersland@gmail.com)
    Mvh
    Kari

    SvarSlett
  34. Fine fine Fjeldborg! :) Jeg vil så gjerne være med og trekker 3 lykkelodd!

    Ha en superfin dag!

    Hilsen Renathe :D

    SvarSlett
  35. Vil veldig gjerne være med på lotteri. Putene dine er kjempefine :-)
    To lodd på meg

    SvarSlett
  36. Umulig å frivillig gå glipp av! Jeg er med, og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  37. 2 lodd til meg takk :)

    Håper jeg blir den heldige vinner av dine flotte puter som ligg på EPLA.

    SvarSlett
  38. Hurra! Jeg er med på to lodd.
    Følger deg alt med bloglovin ;)

    SvarSlett
  39. Spennende! Tre lodd Takk!
    Og mailadressen er: j.kristin@hotmail.com

    Følger med på bloggen din - og elsker putene dine! En fin dag ønskes!

    SvarSlett
  40. Så moro! Flott premie. Dette kan jeg ikke gå glipp av. Jeg finner masse inspirasjon inne hos deg :o) Jeg tar gjerne tre lodd. Jeg er følger fra før og har lagt link på bloggen min :o)
    Ønsker deg en fin onsdag :o)
    Hilsen Ingebjørg

    SvarSlett
  41. I'm in!
    3 lodd her! Digger putene dine!

    Kram

    SvarSlett
  42. Jeg deltar med 1 lodd, har nemlig ønsket meg pute fra Fjeldborg lenge :)

    - Christine

    SvarSlett
  43. Å så flott lotteri! Du lager jo de herligste puter!!! Jeg vil være med :O) Tar 3 lodd jeg!

    Ha en god dag!!
    klem

    SvarSlett
  44. Knallgøy med "vårlotteri"! Jeg er med og tar 2 lodd, takk :-)

    Klem Karina

    SvarSlett
  45. Jeg trekker 2 lodd ;)! Så bra lotteri ;)!!!

    SvarSlett
  46. Kjempefine puter. Jeg er med. To lodd på meg!!
    Ha en fin dag.
    Marte

    SvarSlett
  47. 2 lodder på meg:) Herlig premie!

    SvarSlett
  48. Å, du lager så mye fint Ingrid! Jeg vil veldig gjerne vinne en pute! Jeg er følger, og legger gledelig ut link på bloggen min!

    Klem

    SvarSlett
  49. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  50. Nydelige puter!
    Jeg trekker 1 lodd.

    :)

    SvarSlett
  51. Ønsker meg gjerne en pute laget av deg ;-) Følger bloggen din fra før, og har nå også linket. Det blir 3 lodd, det :-)

    Turid

    SvarSlett
  52. Flott premie!
    Jeg trekker to lodd :)

    SvarSlett
  53. Putene er flotte! Må prøve å vinne ei gul rundpute. Eller en lilla/oransje. Jeg er følger og tar to lodd!

    SvarSlett
  54. Heisann,

    1 putelodd på meg! *krysse fingrene*

    Heidi

    SvarSlett
  55. Putene dine er knallfine, så dette må jeg bli med på!
    Jeg tar 3 lodd:)

    Klem Sissel

    SvarSlett
  56. Her var det "bassar-stemning", som min gamle tante ville sagt! ;)
    Jeg har tatt 2 lodd.

    SvarSlett
  57. I'm now also a reader, so I'm in with two tickets. I sure hope that Lady Luck is favorable :)

    SvarSlett
  58. En fantastisk tid vi går i møte nå..de putene dine gir jo virkelig vår følelse...nydelig farge sammensetting:)
    Jeg vil gjerne være med i trekning av en av dine fine puter...og tar 3 lodd:)

    Ha en fin dag videre
    Ann-Charlotte

    SvarSlett
  59. Eg vil gjerne vera med på lotteri. Legg meg til som følger, så då blir det 2 lodd på meg :-)
    Helsing Ane

    SvarSlett
  60. Jeg melder meg på konkurransen, og trekker tre lodd! Synes bloggen din er kjempefin!
    Kikk gjerne innom min relativt nystartede blogg, http://retroromantikk.blogspot.com

    Ha en fin dag!
    Linda

    SvarSlett
  61. Hei,
    jeg vil gjerne delta på lotteriet ditt:-)

    3 lodd

    Min bloggadresse er:
    jansonsfristelser.blogspot.com

    Kjempegøy med lotteri!

    Hilsen Tonje

    SvarSlett
  62. Vildt fine puder!!! Jeg vil også meget gerne gøre et lille forsøg på at vinde en pude som vil passe vildt godt med mine andre puder i stuen.

    Jeg deltager med 2 lodder

    SvarSlett
  63. Eg prøve lykken hos deg igjen :-) Tar 3 lodd! Ha ein flott dag!

    SvarSlett
  64. Å, fine puter! Jeg vil gjerne være med. Prøver meg med 3 lodd:-)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  65. to lodd til meg! Tenk å ha en av de fine putene dine i sofaen...:)

    SvarSlett
  66. Nydelige puter. Klart jeg er med. 2lodd til meg (kommentar og følger). Tvi tvi :)

    SvarSlett
  67. For å ha en sjanse i hatten her må det med glede bli 3 lodd på meg ;)
    Nydleige puter.
    Du er så flink...
    "Bor" i skjerfet min mann kjøpte til meg av deg ;)
    Klem

    SvarSlett
  68. Hej, jeg vil også meget gerne være med! Du laver bare de skønneste puder:-)

    Hilsen Jannie fra Danmark:-)

    SvarSlett
  69. Så gøy!!
    Jeg er med, 3 lodd:)
    Linker i kveld.
    KlemKlem

    SvarSlett
  70. Putene dine er helt nydelige og jeg vil gjerne være med i trekningen.
    Jeg trekker 3 lodd :)

    SvarSlett
  71. You have a beautiful blog!! love the pictures and the atmosphere. I will joining for sure and with 3 tickets. Have a great week!!

    SvarSlett
  72. Hei hei!
    2 lodd til meg;-))
    Tone

    SvarSlett
  73. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  74. Følger nr 866 melder sin ankomst. :-)

    Og da har jeg vel nettopp skaffet meg to lodd til dette herlige lotteriet.

    Ønsker deg en strålende aften!

    Med hilsen en annen "fjording" som ser snøen smelte utenfor vinduet.

    SvarSlett
  75. Jeg tar gjerne to lodd og håper jeg vinner ei nydelig pute! Hilsen Elisabeth

    SvarSlett
  76. Sikrer meg tre vinnersjanser ved å legge meg til som følger, linke til bloggen din (her: http://heimehososs.blogspot.com/p/giveaway.html) og ved å fortelle om det i denne kommentaren ;D

    SvarSlett
  77. Vilka underbara vinster! Jag är redan följare och vill gärna ha två lotter!

    SvarSlett
  78. Eg vil gjerne vera med på lotteriet ditt!!

    3 lodd på meg :)
    klem Sigrid

    SvarSlett
  79. Der var det mange fine puter.
    3 Lodd til meg :)

    SvarSlett
  80. Jeg vil, jeg vil! Putene dine er så fiiiine :)

    Er allerede følger, så trekker to lodd.

    SvarSlett
  81. så gøy:)
    jeg tar to lodd jeg. er allerede følger!

    Klem

    SvarSlett
  82. 3 lodd på meg! Følger bloggen din daglig! Du er utrolig inspirerende!! Du har en av mine favorittblogger! :)

    håper du får en super uke!

    SvarSlett
  83. Selvfølgelig er jeg med! Vi skal kjøpe nye sofa snart, og den trenger vel en flott pute :)
    Tar 3 lodd takk.
    Mvh Anja

    SvarSlett
  84. Åh, jeg og vil ha en sjangse å vinne :-) To lodd på meg :-)

    SvarSlett
  85. Ja takk! Jeg blir med på lotteriet med to lodd:):)

    SvarSlett
  86. Klart man vill tävla, underbara kuddar i våriga härliga färger!
    Håller tummarna!

    SvarSlett
  87. Så fine puter!
    Jeg er allerede fast leser, så to lodd til meg:)

    SvarSlett
  88. jippi!! Krysser fingrene, trenger en ny fin pute! Jeg tar to lodd, er allerede fast leser.
    nathaliehaakonsen@gmail.com

    SvarSlett
  89. Nydelige fargeklatter av noen puter, en sånn vil jeg gjerne vinne. Jeg har fulgt deg en stund, så det blir 1 lodd til:o)
    Med andre ord; 2 lodd til meg takk!
    Ha en fin dag!
    Klem

    SvarSlett
  90. Eg vil vere med med eit lodd!

    SvarSlett
  91. Et lod på en pude til mig.
    Hilsen Kirsten

    P.S.: Se evt. påskegaven hos mig - også en pude!!

    SvarSlett
  92. Så gøy, to lodd på meg :-)) Syns du har en superfin blogg og ett superfint hjem :-)))

    SvarSlett
  93. Nydelige puter! Et lodd til meg :)

    (linda.kversoy@hotmail.com)

    SvarSlett
  94. Hei! Jeg vil veldig gjerne bli med i trekninga! 2 lodd på meg! :)

    SvarSlett
  95. Hurraaa for lotteri! :) Jeg tar veldig gjerne to lodd!

    Håper du har en nydelig vårdag :)

    SvarSlett
  96. Jeg blir gjerne med i blogglotteriet. Tar to lodd, er allerede følger :)

    SvarSlett
  97. Jeg tar gjerne 3 lodd! Så fin premie! Jeg er rett som det er innom Eplabutikken din og ser på alt det fine du lager.

    SvarSlett
  98. Digger bloggen din og dine fantastiske produkt på Epla! 1 Lodd til meg:)
    (renate_vivelid@hotmail.com)

    SvarSlett
  99. Ja, her er det barte å hive seg med! Jeg trekker tre lodd, og krysser fingrene!

    SvarSlett
  100. Helt nydelige puter! Ønsker meg veldig en sånn så jeg er selvfølgelig med på lotteriet. 2 lodd på meg. :)
    -Hanne Mette-

    SvarSlett
  101. Jeg vil veldig gjerne være med i lotteriet. Sikler på putene i bloggen din daglig! Hadde passer perfekt i hyttekroken. Se bloggen min, som enda ikke er helt oppe og går.. murakamisindresjelsliv.blogspot.com 1 lodd til meg. emailadressen min er maria_fasting@hotmail.com

    SvarSlett
  102. I`M IN.
    TRE LODD PÅ MEG SOM HÅPER på å blli den heldige vinneren. SIlje

    SvarSlett
  103. Så gøy med lotteri!! Tar 2 lodd da jeg allerede er følger av den flotte bloggen din:)

    SvarSlett
  104. Lekre puter. 2 lodd til meg takk ;)

    SvarSlett
  105. Jeg tar to lodd og krysser fingrene!

    Utrolig flott blogg:)

    Mvh

    Frk_semiye@hotmail.com

    SvarSlett
  106. Så klart jeg må være med på et sånn lotteri ;-) Har lagt meg som følger og trekker to lodd. Takkfor all inspirasjon du gir gjennom bloggen! Mvh ingridedalsmo@gmail.com

    SvarSlett
  107. Herlighet, her var det jaggu mange som ville være med. Skjønner jeg godt, for putene er supersnasne! Jeg trekker 2 lodd jeg!

    mailmollies@gmail.com

    SvarSlett
  108. Følger den fine bloggen din jeg ;)
    Så da trekker jeg vel 2 lodd da...
    Alltid imponert over godt lys og fine farger i bildene
    Ha en fin kveld
    mvh
    Håvard

    SvarSlett
  109. Jeg blir gjerne med på ditt lotteri.
    Første gangen jeg titter innom her. Likte meg veldig godt her inne.
    Tar 3 lodd jeg da.
    Ha en super kveld
    Klem Hilde

    SvarSlett
  110. Jag vill självklart vara med på tre lotter! Underbar blogg du har!

    SvarSlett
  111. Oh my, so many comments already! We all love your pillows, it only goes to show! Have a lovely day! I really enjoy reading your blog. :)

    SvarSlett
  112. Hipp hurra!!! Jeg er med med 2 lodd!!
    Bli med på gavedryss på bloggen min, om du ikke allerede er med!
    Klem fra Stine

    SvarSlett
  113. Superfine puter!

    2 lodd til meg! :D

    SvarSlett
  114. Digger putene dine!
    Trekker to lodd ;)

    SvarSlett
  115. Vakre, vakre puter. 3 lykkelodd tar jeg, håper vinneren blir meg
    ;-)

    SvarSlett
  116. Jeg vil gjerne være med! 2 lodd til meg.

    SvarSlett
  117. I would like a pillow! One lodd for me, please.
    gayle@togodenaboer.no

    SvarSlett
  118. Jippijippi, jeg vil være med og tar så klart tre lodd!

    SvarSlett
  119. Kikker innom bloggen din rett som det er! Digger kjøkkenet ditt!

    SvarSlett
  120. Eg trekker meir enn gjerne 2 lodd!
    Og krysser fingrane hardt for å vinne ei av dei lekre putene dine!! Eg digger bloggen din, og les kvart einaste innlegg med glede! Takk for fin blogg:)
    Ha ein super kveld!
    Klem:)

    SvarSlett
  121. Hei, klart jeg vil være med! Mange fine puter, men jeg falt for pute vinter 8. Det er jo lov å håpe - ett lodd til meg.

    SvarSlett
  122. Jeg vil være med!
    Hadde vært drømmen å vinne en av dine superfine puter :) 2 lodd på meg

    SvarSlett
  123. Fine, vårlige puter! Jeg ønsker meg et lodd i lotteriet :-)
    Mail: elisabeth.4515@hotmail.com

    SvarSlett
  124. 2 lodd til meg for "følger" og kommentar. Jeg ønsker meg pute til mitt nye kjøkken :D

    Ramla over bloggen din for ikke så lenge siden, og koser meg veldig med lesinga.

    Ingrid :)

    SvarSlett
  125. Hei!

    Så gøy! Tar to lodd jeg!
    klem inger lise

    SvarSlett
  126. Jeg gjør som mange andre og kaster meg på, skulle mer en gjerne vært så heldig å vinne flott pute....
    Så tre lodd til meg da takk...
    klem victoria

    SvarSlett
  127. Hurra for lotteri!

    Jeg følger deg, og har gjort det en god stund,-er bare ikke så flink til å kommentere.

    Da blir det to lodd på meg, og så krysser jeg fingrene frem til 1.april :)

    SvarSlett
  128. Super! Ved allerede hvilken pude det skal være ;-)

    2 lodder tak...

    SvarSlett
  129. Så lekker give away. Har også lagt meg som følger. :) Liker bloggen din veldig godt.
    2 lodd på meg.

    SvarSlett
  130. Supert lotteri!
    Eg tek 3 lodd hos deg:)

    SvarSlett
  131. Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen din!

    Bloggen din er bare så bra!

    SvarSlett
  132. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  133. Ja, hvorfor ikke? Har hatt liten vinnerlykke ute i blogglandia (forsåvidt ellers også), men det skader vel ikke å delta:)

    Fjeldborgheimen er et flott tilskudd til interiørverdenen, håper du fortsetter med inspirerende innlegg:)

    ...og tar 2 lodd...(følger + kommentar)

    SvarSlett
  134. Oh, wow, count me in! I'm a follower as well, loving all the blues :)

    SvarSlett
  135. 1 lodd på meg - jsunniva at hotmail.com

    Jeg "følger deg" på bloggleseren min Netvibes

    SvarSlett
  136. Kjempefine puter!! Vil gjerne være med på dette! Følger nå bloggen, altså 2 lodd på meg :)

    SvarSlett
  137. Jeg prøver med 3 lodder

    SvarSlett
  138. Spennende! Vil gjerne være med...synes putene er så nydelige!
    1 lodd på meg:)

    SvarSlett
  139. Så ble det full pott med 3 lodd på mæ:)
    fin fin blogg som lett kan anbefales! Ønske mæ dessute ei sånn pute! virkelig kule...

    SvarSlett
  140. Dere har virkelig et flott hjem!
    Har lest meg langt tilbake i tid, og jeg blir stadig imponert :)

    SvarSlett
  141. Eg kryssar fingrar! 2 lodd:)

    SvarSlett
  142. Jeg vil også være med! Nydelige puter :)Og nyyyyydelig vår!

    Stine

    SvarSlett
  143. Strålende blogg du har! Den gir meg MASSE inspirasjon:-)

    Da blir det to lodd på meg.

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  144. Jag vill gärna vinna en av dina fina kuddar!! l lott till mig. linda.e.svensson@hotmail.com

    SvarSlett
  145. Hei, jeg tar to lodd!
    Har ønska meg en av putene dine lenge! Den ville passa perfekt til Fjeldborg-vimpelrekka mi :)

    abelone.eiklid@gmail.com

    SvarSlett
  146. I love your blog and home. Such beauty!

    SvarSlett
  147. I also subscribe to your blog from California. :)

    SvarSlett
  148. Nydelige puter! Ønsker meg en i sofakroken :-) Tar 2 lodd og krysser fingre og tær! Har ikke egen blogg enda, men det kommer snart :-)
    Klem, Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  149. Jeg er også med :-)
    marjun78@kallnet.fo

    SvarSlett
  150. Jeg tar veldig gjerne et lodd!!

    SvarSlett
  151. Hei! Nydelige puter! Jeg vil være med:)Veldig inspirerende blogg også, er innom her ofte så da legger jeg meg til som følger også jeg;)To lodd til meg!

    SvarSlett
  152. Hei på deg!
    Så fine puter - jeg vil gjerne være med, og trekker 2 lodd :)

    Marit

    SvarSlett
  153. Jeg vil gjerne være med!
    Er følger fra før og skal linke på Facebook siden jeg ikke har egen blogg, så da prøver jeg lykken med 3 lodd:-)

    Hilsen ApriCot
    apricothomemade@gmail.com

    SvarSlett
  154. Åh dine skønne puder er jo lige mig, så ingen tvivl om at smider jeg alle 3 lodder i ;-) Sofie

    SvarSlett
  155. Åh, självklart vill jag vara med på en lott.

    millasv

    milla_s74@hotmail.com

    SvarSlett
  156. Jeg vil være med på lotteri! 3 lodd til meg, jeg iler inn i bloggen og vier lotteriet et innlegg. :)

    SvarSlett
  157. Lovely blog! Looovely cushions!
    A fan from Switzerland

    SvarSlett
  158. 3 lodd til meg! :) Titt gjerne innom bloggen min også, tenkte jeg skulle legge ut mitt første blogglotteri meget snart i og med at jeg har et og annet å feire! :) Må bare finne en super gave først!

    SvarSlett
  159. For noen lekre puter! Jeg vil gjerne være med :) Kjempefin blogg du har - ME LIKE! :)) 3 lodd til meg! Tjoho :)

    Ha en strålende torsdag!

    SvarSlett
  160. Hei! deilige puter som jeg gjerne skulle hatt ett pr av..
    Jeg ønsker meg 3 lodd for jeg har funnet en favoritt av de flotte putene:)

    SvarSlett
  161. Yay, cool, I am in (and already a follower!)
    Hugs, Iris

    SvarSlett
  162. Oi oi, så fine puter! Jeg vil gjerne ha to lodd! *krysse fingre og tær*

    SvarSlett
  163. Jeg har da nuppet 3 lodder.. SÅ fine forårs puder.. :)

    SvarSlett
  164. Tonje K. Hårdnes24. mars 2011 kl. 15:05

    Hei=)
    Jeg rett og slett DIGGER bloggen din og produktene dine! Derfor vil jeg veldig gjerne være med i lotteriet.

    Hilsen en trofast leser.

    SvarSlett
  165. jubii foråret er her :D
    jeg vil gerne være med på 2 lodder.
    Elsker din blog, men det ved du jo nok godt allerede ;)
    Super fine puder.

    SvarSlett
  166. ...ååå...herregemmini...så mange fine puter du lager...jeg kommer løpende inn her og håper jeg rekker å være med på trekningen...2 lodd på meg, for kommentar og fast følger...ha en fin dag videre...

    SvarSlett
  167. Jeg vil gjerne feire våren!
    Fine putene.
    Legg av 3 lodd til meg da :-)
    Ha en deilig vårdag!
    Hilsen Caza

    SvarSlett
  168. Klart jag vill vara med, dina kuddar är helt underbara! 3 lotter till mig. :)

    SvarSlett
  169. Jeg vil rigtig gerne være med på 1 lod....Fin fin gevinst!

    Hilsner fra
    Sanne
    sanap200003@yahoo.dk

    SvarSlett
  170. Hipp hurra for et nytt lotteri, og tusen takk for en fantastisk blogg. Følger deg fast.
    2 lodd til meg, Ingeborg

    SvarSlett
  171. Fine puter! Jeg tar gjerne to lodd (kommentar + fast leser)!

    - Helle Marie (helle.marie@gmail.com)

    SvarSlett
  172. Eg vil veldig gjerne vinne ei so fin pute. tek to lodd for håp om vinnarlykka! sigrid

    SvarSlett
  173. Jeg må bare hive meg på denne give awayen - tenkt om jeg kunne bli eier av en av dine fargeriker puter! Tar derfor 3 lodd, komentert, følger deg og linket videre på bloggen min.

    SvarSlett
  174. JUBIIII - jeg er med med 1 lod.
    Kh Joan

    SvarSlett
  175. HeiHEi!!
    Jeg vil gjerne være med på dette!! Morro =)¨
    2 lodd på meg =)
    Klem M

    SvarSlett
  176. Du har så mange fine puter!!! Krysser fingrene og tar 2 lodd! :)

    SvarSlett
  177. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  178. Så klart jeg vil prøve lykken å vinne en nydelig pute !! 2 lodd.
    *Cecilie

    SvarSlett
  179. Hærlig blogg og hærlige farger ;) MEN d fineste av alt e faktisk katta di Madikken....den e bare sååå nydelig :) Har skulle kommentert d flere ganger og nå passa d jo fint ;)
    1 lodd t mæ.... tvi tvi

    Hanne=)

    SvarSlett
  180. Å ja, eg vil vere med! Eit lodd til meg! :)

    Ha ei god helg!

    SvarSlett
  181. Jeg er selvfølgelig med på dette, er fast leser av den superfine og inspirerende bloggen din!

    Tar 2 lodd, da jeg ikke har egen blogg selv

    Hilsen Maria (mariaare@live.no)

    SvarSlett
  182. Hei! Jeg vil veldig gjerne være med i blogglotteriet ditt og tar 3 lodd. Jeg elsker putene dine og håper virkelig at jeg vinner! Selv har jeg ikke erfaring med å sy slike, men har et håp om å få det til etterhvert. Det er jo en kunst å kombinere de lekreste farger =)

    SvarSlett
  183. Hei.
    Jeg er med, ett lodd på meg.
    Kjempekjekk blogg du har.

    Ranveig

    SvarSlett
  184. Hei! Utrolig fine puter=) Jeg tar 2 lodd!

    SvarSlett
  185. Fin præmie. Jeg vil gerne være med på 3 lodder.

    SvarSlett
  186. Selvsagt må jeg være med å konkurrere her!!
    Elsker de herlige putene dine!
    Tar tre lodd; er følger fra før ;-)

    SvarSlett
  187. To lodd til meg! Krysser fingre og tær! =)

    Klem Carina

    SvarSlett
  188. Prøver lykken og tar 3 lodd. Det hadde virkelig gjort seg med en slik fargeglad og vårlig pute i sofaen min :)

    SvarSlett
  189. Så fine puter. :)

    Jeg vil gjerne delta med 2 lodd. :)

    SvarSlett
  190. Eg er med på lotteri, 1 lodd på meg:)
    Vert superinspirert av dei flotte tapet-prosjekta dine:)

    hertug_piggtorn@hotmail.com

    SvarSlett
  191. Jeg tar gjerne 3 lodd!
    :)

    God helg!

    minlilleboble@gmail.com

    SvarSlett
  192. Klart jeg vil være med. Tar 3 lodd og krysser alt jeg har!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Jeg setter stor pris på hver og en.
Dersom du har et spørsmål du trenger svar på, ber jeg om å sende meg en e-post. Da er du nemlig sikker på å få svar: fjeldborgen@gmail.com :)

Les også