torsdag 29. juli 2010

13

I dag stod det Tønsbergtur på plakaten. Endelig har jeg besøkt 13! Det var virkelig noe å glede seg til. Nydelig butikk og koselig dame å slå av en prat med. Se og nyt bildene jeg fikk lov til å knipse:

Hvis ikke du fikk lyst til å avlegge 13 et besøk nå, så skjønner jeg ingenting! Jeg kunne kjøpt hele butikken, eventuelt flyttet inn, men kom (dessverre) bare ut med en stofflampeledning til den nye hallen. Adressen til 13 er Halvdan Wilhelmsens allé 13, ved siden av Sykehuset i Tønsberg.
Det var dagens reklame.
Nå er jeg full av ny inspirasjon, og dessuten et nydelig lite skap rikere (fant nemlig en liten skatt på vei hjem:). Lunsj/middag ble inntatt på brygga og Åhlens hadde tilbud på rammer, så nå skal jeg skrive ut bilder til bildevegg i trappa.
Fin dag med andre ord. Håper din har vært like fin!

24 kommentarer:

  1. Nøj en skøn butik! Der kunne jeg også købe mig fattig. Gid man boede i nærheden... Suk!
    Mvh. Ida

    SvarSlett
  2. Her var det mange go'biter som lett hadde passet inn i "Sukkertøy for øyet" hjemmet..
    Virker som en helt unik butikk..Neste gang jeg er i Tønsberg skal jeg helt klart besøke denne herligheten av en butikk:)

    SvarSlett
  3. Åå, nå fikk jeg en idé til hva vi skal bruke en dag i ferien på. ;) Trenger absolutt et besøk til Tønsberg føler jeg. ;)

    SvarSlett
  4. Åh for en herlig butikk! Kunne godt slitt ut kortet der ja! ;)

    SvarSlett
  5. Åååå jepp den butikken skal virkelig besøkes neste gang jeg er i tønsberg... Helt klart...
    Ha en fin kveld videre
    klem victoria

    SvarSlett
  6. For en fin butikk! Håper jeg får besøkt den en gang..

    SvarSlett
  7. Her var det virkelig et hav av skatter ja!
    Må nok ta en tur innom her hvs jeg noen gang skal innom Tønsberg....

    Ha en strålende kveld!

    Hilsen fra
    Husmor Dronninga

    SvarSlett
  8. Så spennende butikk! Den skal så absolutt vies et besøk ja. Hmm.. Du så ikke tilfeldigvis prisen på den store R- bokstaven vel..? Så absolutt likendes. Tusen takk for tipset! =D

    SvarSlett
  9. wow!!! det er vel ikke mye mer å si om denne flotte butikken enn det!

    Jeg fikk lyst å ta turen til Tønsberg i ens ærend. Kanskje jeg til og med gjør det:-)
    Her var det mange godbiter!

    Ha en fin kveld.
    klem fra Mirjam

    SvarSlett
  10. Oi, her var det utrooolig mye fint! Synd den er så langt unna Haugesund. Men jeg skal nok få til en tur innom en vakker dag.....:)

    Maria:)

    SvarSlett
  11. Å hællemåne for en skattekiste!Oj oj oj!Jeg kan bare ikke dra dit, må holde avstand.På forhånd tenker man jo at man skal være fornuftig og ikke shoppe for mye, men hvis jeg hadde dratt dit så hadde fornuften hoppet ut av vinduet med det samme jeg gikk inn døren.Lekkert.

    SvarSlett
  12. For en herlig butikk! :) Og jeg som var i Tønsberg forrige uke, da... :/

    SvarSlett
  13. Å hallo!! Eg sugla så eg måtte tørke tastaturet..hihi! Har sett bilder frå 13 før, men desse bildene var kjempefine òg! Ser eg må innom Tønsberg ein gong:-)

    SvarSlett
  14. Ja butikken er aldeles nyydelig. Hver gang jeg er der er det noe nytt der, så de er superflinke til å fornye. Og damene som jobber der er bare så utrooolig koselig. Hun ene Pia har nå er reportasje i Tara.

    For dere som ikke kommer dere dit, tror jeg at varene dere ser på evt bilder kan sendes.

    Jeg skal dit i dag og gleder meg til det. Flotte bilder du tok der!

    Ha en fortreffelig helg med eller uten regn.

    SvarSlett
  15. Å herrejemini, jeg får lyst til å kjøre til Tønsberg på øyeblikket! Hadde jeg lest innlegget litt tidligere på dagen, hadde jeg jaggu meg gjort det! For en fantastisk fin butikk! :)

    SvarSlett
  16. Åhh vilka fantastiska bilder! Jag måste komma till den affären någon gång....

    Kraam Lotten

    SvarSlett
  17. Fikk VELDIG lyst til å besøke den butikken med stappfull lommebok... MYE jeg kunne tenkt meg ja:) Og så fine skapdører du har fått! Morro med tapet, når jeg så skapdørene dine fikk jeg motivasjonen jeg trengte til å endelig få satt meg ned å bestilt tapet selv.

    Ha en super helg!!

    SvarSlett
  18. Oioioi, for et sted. Drømmested!

    SvarSlett
  19. Vidunderlig inspirasjon!

    Ha en riktig fin helg.

    : ) fra meg

    SvarSlett
  20. Blir faktisk kraftig IRRITERT!!!
    Fordi jeg bor så alt for lang unna, og ikke får besøkt denne fantastiske butikken!
    Så takk skal du søren meg ha:)
    Ble nå litt inspirert da, sjø...

    Takk for flott blogg!
    Elin

    SvarSlett
  21. Stilig. Skjønner at jeg må ta meg en tur dit:)

    SvarSlett
  22. den butiken skulle jag gärna besöka :)

    SvarSlett
  23. Wow! Den butik ville jeg vældig gerne besøge, det er nogle virkelig flotte ting de har.

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Jeg setter stor pris på hver og en.
Dersom du har et spørsmål du trenger svar på, ber jeg om å sende meg en e-post. Da er du nemlig sikker på å få svar: fjeldborgen@gmail.com :)

Les også