fredag 14. mai 2010

Blogglotteri!

Tid for feiring!
Her i Fjeldborgen er det langfri, ny hårklipp, grillings og hvitvin, og sist men ikke minst er det konkurranse! Dere får være med på konkurransen:)
Noen småting har funnet veien fra sy/klippe/limekroken min, og er klare for trekning:

1. premie: et stk armbånd av stoff og treperler, og en vimpelrekke.
2. premie: et stk stoffhjerte med treperler på snora og en vimpelrekke.

Reglene er som følger:
1 lodd = kommentar på innlegget (husk mailadresse om du ikke har egen blogg!)
2 lodd = følger av bloggen (gammel eller ny:)
3 lodd = link eller innlegg på din blogg (du står fritt til å låne bilder herfra)

Jeg foretar trekningen om en uke, altså fredag 21.mai, ca klokken 21.00.
Hurra for våren og for alle fine Fjeldborgbesøkende, tuuuusen takk for søte, hyggelige og smigrende kommentarer! Digger dere:)

72 kommentarer:

  1. Jeg har tabt mit hjerte til det grønne hjerte hi hi, så jeg vil gerne have 2 lodder :o)
    Meget fine præmier må jeg sige!

    SvarSlett
  2. Heisann!
    Da var jeg jammen først ute og er jo nesten nabo, så kanskje jeg har hellet med meg :) Er venninna til Heidi, og den som måtte få komme å se huset deres for ei stund tilbake, hvis du lurer ;) Digger bloggen din, og synes du er kjempeflink!
    Ha ei god helg!
    Hilsen Carina

    SvarSlett
  3. Hei! Vi er allerede faste lesere og vi lager en link til bloggen din, det blir da tre lodder:) Takk for mange gode ideer og vakre bilder.

    Hilsen Petunika Silje og Vibecke

    SvarSlett
  4. flotte pemier.
    jeg er med 3 lodd

    SvarSlett
  5. Koser meg med gamle og nye innlegg i Fjeldborgen.
    Vi ønsker oss vimpelrekke ... så jeg hiver meg på blogglotteriet med 3 lodd :)
    Du finner innlegget http://kortoggodtlittscrapp.blogspot.com/2010/05/blogglotteri-i-fjeldborgen.html

    Kan ikke html koding :/

    takk for mange gode ideer

    SvarSlett
  6. Jeg blir gjerne med i trekningen med to lodd for kommentar og følger.

    Har en give away inne hos meg også, hvis du har lyst til å delta!
    Ha ei fin helg!
    Klem

    SvarSlett
  7. Så utrolig flotte premier, jeg tar gjerne 3 lodd og krysser fingrene! God vårhelg! Beste hilsen persilledamen

    SvarSlett
  8. Så kjekt med lotteri. Jeg vil gjerne ha 3 lodd.
    Krysser fingrene for gevinst.

    Klem fra Ann Kristin

    SvarSlett
  9. Oj, spennende, 2 lodd til meg! :-)

    SvarSlett
  10. Ajajaj, det er klart man vil være med på din konkurranse!
    Tar med meg to lodd og ønsker deg en herlig helg!

    SvarSlett
  11. Eg elskar bloggen din, som er full av inspirasjon for meg =)
    Eg tar 2 lodd :)

    SvarSlett
  12. Fine bloggen deres!

    Jeg hiver meg på lotteriet, og har lagt meg til som følger!

    STOR STOR inspirasjon!!

    Håper alt er bra med deg og dere.

    Klem fra Rafens/Kitch'n/Rafens-Silje

    SvarSlett
  13. Klart eg vil vere med! Eit lodd til meg, takk! :)

    Ha ei strålande helg!

    SvarSlett
  14. 2 lodd på meg!!! Følger, også denne kommentaren :)Flotte premier!
    Håper jeg vinner!!!!!!

    Jeg har også annonsert en give away i dag ;) Bli med dem som vil!

    Hilsen Stine

    SvarSlett
  15. Hei!
    Trekker tre lodd jeg, har vært følger en stund!!

    Me love vimpelrekkene!!

    Klem

    SvarSlett
  16. spennende~jeg er gammel følger så da blir det 2 lodd på meg ♥

    ha en fiiiin helg!

    ~ maiklem ~

    SvarSlett
  17. Såå gøy! Ny følger, selv om jeg har vært innom bloggen din mange ganger :)
    2 lodd på meg :)

    ivlingen09@gmail.com

    SvarSlett
  18. Så flotte premier! Vil gjerne være med i blogglotteriet. 1 lodd til meg:)

    Hilsen T. (t-klev2@online.no=

    SvarSlett
  19. Så gøy, jeg er med!!

    2 lodd på meg (gammel traver ;))

    Ha en fortreffelig helg!

    Klem

    SvarSlett
  20. Så morro! En vimpelrekke hadde ikke vært meg i mot ;)
    Er allerede følger og har linket til deg på bloggen min. 3 lodd ;)

    SvarSlett
  21. I am in! Armbåndet avr fint, d håper jeg å vinne. Klem til deg.
    Et lodd til meg ja..

    SvarSlett
  22. Jeg er gjerne med. :-) Ett lodd til meg, takk. Vh, Ingvild

    SvarSlett
  23. ...Jippi
    Jeg vil så klart være med på den skjønne give away'n din:)

    2 lodd på meg snuppelupp

    Har selv en give away nå, sleng deg gjerne på vennen:)

    Håper du skal kose deg masse i helga, ha en nydelig helg:)

    SvarSlett
  24. jeg vil gjerne være med i din fine give away!
    3 lodd på meg!

    SvarSlett
  25. 3 lodd på meg!
    Diggedigger bloggen din, og syns det tar altfor lang tid melom hvert innlegg;) *fnis*

    SvarSlett
  26. Hei! Jeg syns vimpelrekkene dine er så utrolig fine og tar lodd på dem :-) Jeg har vært følger av bloggen din en stund og er stadig vekk innom og ser på fine fine huset deres....

    SvarSlett
  27. Så vakkert armbånd! alt var jo bare fint jo!
    2 lodd her :-)

    SvarSlett
  28. Oi, så fine premier! Jeg vil gjerne ha to lodd :-)

    SvarSlett
  29. Så fine ting. Dette vil jeg gjerne være med på. To lodd til meg da :-)

    SvarSlett
  30. Det grønne og blå hjertet var supersøtt! Jeg tar gjerne to lodd!

    SvarSlett
  31. Liker bloggen din kjempegodt.
    1 lodd på meg.

    hennig@getmail.no

    Ranveig.

    SvarSlett
  32. Jeg blir veldig gjerne med, og tar 2 lodd da jeg allerede er følger. :o)

    SvarSlett
  33. Hei på deg your lovelys blogger! Jeg blir med på hele sulamitten og stiller med hele 3 lodd. Jeg elsker blogglotterier og spesielt når premiene er så kule som de du har. Klem fra bloggeren Minmill

    SvarSlett
  34. Flott blogg du har! Blir gjerne med... :)

    SvarSlett
  35. JA! Trenge ikkje å skriva at du har et fantastisk hus og ein fantastisk blogg..men gjørr det likevel! Eg e me, 1 lodd.

    SvarSlett
  36. jeg faldt over din skønne blog og må da straks være med i din giveaway-konkurrence. Jeg prøver lykken med 3 lodder

    SvarSlett
  37. Så herlige ting du skal gi bort. Jeg er med med ett lodd :)
    Ha en fin helg.
    Kjersti

    SvarSlett
  38. Jeg vil være med! 2 lodd. Innlegg og følger! Fiiiin blogg!

    SvarSlett
  39. Jeg er rimelig ny leser her inne på bloggen din - men den er raskt blitt en del av min faste morgenrunde etter barna er avsted på skolen:-)
    Med kaffekopp i hånden smiler jeg meg gjennom bilder, tekst og stemning. En vakker blogg fra et vakkert hjem! Gratulerer!

    Hege fra Bergen

    SvarSlett
  40. Tar to lodd og krysser fingrene for at lykkestøvet blåser denne veien :) en slik vimpelrekke ville fått hedersplass i barnehagen min.

    Go 17 mai helg til fjeldborg!

    SvarSlett
  41. Jeg er fast leser av den flotte bloggen din. Du har utrolig kul stil og flotte bilder:) 1 lodd til meg, vil sååå gjerne vinne en vimpelrekke!

    ragni_sandvik@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Så fine ting du har laget, jeg vil være med å prøve vinnerlykken ;) Jeg er allerede følger av bloggen din, så da blir det 2 lodd på meg ;)

    SvarSlett
  43. fargerik og glad - det er bloggen din, det! jeg smugkikker innom rett som det er - og blir inspirert. trekker ett lodd med det samme! fin nasjonaldag til deg!=)

    SvarSlett
  44. Jeg er selvfølgelig med! Er så glad i bloggen din og alt du lager! 2 lodd takk - og jeg krysser fingrene for at jeg er heldig:) Fin 17.mai! Klem Heidi

    SvarSlett
  45. Du lager så mye fint!!
    Jeg tar 3 lodd :) og håper
    på ordentlig vinnerlykke!
    God 16. og 17. mai! :)
    Klem

    SvarSlett
  46. Fine ting! Jeg er med og tar ett lodd.

    Oversiktsbildene fra stua for noendager siden var utrolig fine, forresten. Du inspirerer, og har en nydelig fargesammensetning!

    SvarSlett
  47. Kanonfint armbånd!! Det vil jeg gjerne vinne, og selvfølgelig hjertene også!;) Deltar med to lodd. Klem B:)

    SvarSlett
  48. Heisann! Så flotte premier! JEg er gjerne med og tar to lodd! Så er du velkommen til å bli med på lotteri hos meg! ;)

    SvarSlett
  49. Jeg blir gjerne med på lotteri:)
    1 lodd på meg, takk!
    rloe2@online.no
    Klem

    SvarSlett
  50. Så gøy!! Blir gjerne med på lotteriet:)2 lodd på meg...

    SvarSlett
  51. Suk, sikke fine sager. jeg er meget gerne med på 3 lodder
    Kh Julie

    SvarSlett
  52. Jeg vil meget gerne være med.
    marjun78@kallnet.fo

    SvarSlett
  53. Hei, har fulgt bloggen din en god stund nå, og vil gjerne være med! 2 lodd på meg.

    Hilsen Tine

    SvarSlett
  54. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  55. Naa har jeg faatt til aa lage Blogger profil og aa foelge bloggen din her ogsaa. Yay, to lodd, og det blir lettere og sjekke bloggen din naa ogsaa! :-)

    SvarSlett
  56. Jeg er også ivrig følger av Fjeldborg. Gleder meg til trekning på fredag:)

    SvarSlett
  57. *det er vel klart vi vil ha lodd!! tre stk. takk! klem v *

    SvarSlett
  58. Hei og hå!Prøver vinnerlykka med heile tre lodd denne gangen. Følger er eg frå før, kommentar får du her og no, det skulle bli to, link gir tre lodd, den ligg til høgre på min blogg:)

    Krysser fingrer og tær, for vimpelrekka di vil eg gjerne skal bli mi.

    SvarSlett
  59. Så fin, så fin. Jeg er med på 3 lodder. Dejlig blog - har først lige fundet den. Glæder mig til at følge med.
    Hilsen Frk. Hverdag

    SvarSlett
  60. Hei

    Vil gjerne være med på trekningen din. 2 lodd på meg.
    Har sånn googl konto som jeg sjekker hver dag og der har jeg bloggen din liggende sånn at jeg får med meg alle innleggene dine.

    SvarSlett
  61. Da var det 3 lodd her også, du var allerde inne på bloggrollen min... ;-)

    SvarSlett
  62. Hei Fru Fjeldborg

    Så finte ting da!! Har verken blogg eller vet hvordan man blir følger, men kommentar kan jeg klare! og det gjør jeg fordi jeg har lyst,hehe:) 1 lodd på meg med håp om stoffhjerte og vimpel til å pimpe my rekkehus!

    hilsen Mrs Doughty ;)

    karin@doughty.no

    SvarSlett
  63. Takk for den finfine bloggen din! Jeg er gjerne med i trekningen. Supre farger på armbåndet! 3 lodd til meg :)
    Ha en nydelig uke Ü

    SvarSlett
  64. 2 lodd på meg! Veldgi flott premier

    SvarSlett
  65. Så skjønne gaver! Jeg vil gjerne ta ett lodd .-)

    SvarSlett
  66. Herlige premier!! Jeg blir gjerne med, 1 lodd.

    Klem Madelén

    SvarSlett
  67. Utrolig søte hjerter! 1 lodd.

    SvarSlett
  68. Heisann! Jeg har fulgt bloggen din leeeeeeeeenge. Blir veldig glad og inspirert av alle de fine bildene.
    Jeg tar ett lodd:)

    Klem fra Vibeke
    (Søster`n til Vigdis og Tante til Lille J)

    SvarSlett
  69. Heisan!
    Så fine ting du lodder ut. Jeg hiver meg med og tar tre lodd. Tusen hjertelig takk.
    Klem fra Sølvi

    SvarSlett
  70. Så mange fine ting du lodder ut!
    3 lodd til meg :)

    SvarSlett
  71. Hvor er det bare nogle flotte ting. 3 lodder til mig

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Jeg setter stor pris på hver og en.
Dersom du har et spørsmål du trenger svar på, ber jeg om å sende meg en e-post. Da er du nemlig sikker på å få svar: fjeldborgen@gmail.com :)

Les også